netradiční soutěž Říčany

24.04.2016 12:36

Po dlouhé době soutěž a i komentář  k soutěži!

Doufám, že obojí bude přibývat.

Po minulo roční přestávce, kdy jsme nikde nebyli jsme v omlazené sestavě vyrazili do Říčan u Brna v počtu 5ti kusů což stačilo, jelikož se jednalo o netradiční soutěž.

Bratr Fugazs se prémiově ujal koše, bratr Filda se přesunul k páce plynu, Dominik s Rudem vyrazili, vůbec prémiově, do útoku!

Jen já jsem zůstal se starým parťákem rozdělovačem.

Trať začínala přeříznutím kulatiny ruční pilou čehož se se ctí ujal bratr Ruda. Po té jsem s bratrem Fugazsem a jeho VYPLOU kamerou na helmě naložili Dominikovi a Fildovi 80kg figurínu na nosítka a všichni se přesunuli na odkládací místo vedle kt. nás již čekaly béčka, céčka, rozdělovač a proudnice. Ostatní bylo na základně včetně spící mašiny.

Jakmile jsme byli všichni na čáře u hadic dal rozhodčí povel a pokračovalo se k útoku.

Zapojení béček a rozdělovače nebylo nejrychlejší, ale času vzhledem k okolnostem, jsem měl dost a snažil jsem se to, funíc, dohnat sprintem k tunelu kt. jsem musel prolézt hned za klukama běžíc na vyznačené místo pro rozdělovač.

Tam zapojili všechny spoje, mezitím jsem doběhl i já a zapojil je na rozdělovač.

Bratři pokračovali k nízké překážce kt. museli přeskočit a hadice provléct pod ní, pak už jen pár metrů k čáře kde museli čekat až dorazí voda.

Chlapi vzadu měli svou premiéru po jednom tréninku, takže se nedaly čekat zázraky, ale po menším zmatku se podařilo a voda tak mohla zasáhnout terč.

Naštěstí bylo i další kolo, ve kt. nám opět přišlo, že první část s pilou a nosítky uběhla během pár mžiků.

Tentokrát vše klaplo mnohém lépe, voda šla o poznání rychleji a na čase to bylo znát. Škoda jen pravého proudu kt. zasáhl terč o cca 3 s později kvůli zamotanému céčku.

Filda s Fugazsem se neměli za co stydět.

Časy se však sčítaly a tak na lepší než 6 místo z 8mi to nestačilo.

Vzhledem k okolnostem, a že to bylo po dlouhé první akce týmu, jsme však odjížděli v dobré náladě.

Budeme muset ještě poladit mašinu a formu, ale doufám, že se na další závody sejdeme v dostatečném počtu, což byl poslední roky problém...

Zpět